소나타3

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작성자라일락 조회 4회 작성일 2020-09-16 15:25:22 댓글 0

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총주행거리 44.000km 23살 현대 쏘나타3 자세히 한번 살펴봤습니다.

안녕하세요 리플레이카 시청자 여러분!! 오늘 소개시켜 드릴 차량은
현대 쏘나타3이구요 23살이지만 실주행 거리가44000km 밖에 안된
따끈따끈한 놈입니다. 영상 부족하지만 재미나게 봐주셨으면 좋겠구요

이제 며칠후면 새해인데요 구독자 시청자 여러분 모두 복많이 받으시고
건강하셨으면 좋겠습니다. 저도이제 마흔이에요 ㅠㅠ

차량협찬 카톡 inee1063
메일: inee1063@naver.com
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BGM
✔️Track - Blue.P - Letter
✔️Soundcloud - https://soundcloud.com/logsquare
✔️나눔뮤직 - https://tv.naver.com/v/10425609
Chan Soo Lee : 1997년에 나온 차가 단차 없이 조립된 것을 보라. 현기차 반성하라!
저도 아직 이 차를 가지고 있어서 압니다.
Chan Soo Lee : FF시조 y2의 페이스리프트 모델이 쏘나타 시리즈의 갑입니다. 그 때부터 로얄시리즈를 이기기 시작했습니다.
플래티넘 : 내첫차 ㅋㅋ
박시우 : 수원이네요.
케쎄라쎄라 : 흑 도어 직물이다...검정 인조가죽이 아니네요..더 아래급인듯...
초록딱지 : 저 해드라이트를 보고 여성가족부는 스읍....
어허...
박성렬 : 올해에 Y2 쏘나타만 성남 집근처서 두번 보고 찍고 후기형 콩코드도 두번 보고 한번 찍고 한번은 놓친 기억이 나네요.

당시 경쟁차종이던 대우 뉴프린스가 전 더 마음에 드는데 제가 사는 동네에 경기 지역번호판 단 뉴프린스 A급이 있네요. 레간자도 경기번호판 단 차 있고요.

이 차들도 님 유튜브서 볼수 있음 좋겠습니다!!
jety : 신나의 축복을 받은 차.....
박성훈 : 쏘나타2/3 현대가 정말 잘 만든차입니다! 외부 사방 시야가 한눈에 들어오고150/160km 속도에도 승차감 쫙~깔림 요즘차 안뒤짐~~
Baba KIM : 소나타3 현대가 만든 쓰레기의 대명사. 10년도 못가 썩는 차체로 유명한 차

피아니스트가 알려주는 베토벤소나타 3번 1mov.

#베토벤피아노소나타 #Beethoven #PianoSonata
Beethoven Piano Sonata Op.2-3 No.3 1mov.

00:08 작품 배경 설명
00:30 곡의 시작
01:30 쉼표 설명(쉼표도 음악이다)
02:11 곡의 유기적인 연관성
08:55 이 곡에서 페달을 많이 사용하지 않아도 되는 이유
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✨ 레슨.연주.강연 문의: klavierjayoung@gmail.com
✨ Instagram: piano_docent

독일 쾰른국립음악대학교 피아노 석사 졸업
오스트리아 빈국립음악대학교 최고연주자과정 졸업

예고출강, 피아노앙상블 Piaphone 멤버
한국피아노교수법학회, (사)CMAK음악인협회, 한국성악협동조합 정회원
danny : 선생님, 요즘 Volodos의 Turkish March가 손열음 연주자가 tv 예능에서 나와서 쳐서 뜨는 것 같은데 그 곡 레슨도 부탁드려도 될까요? ㅎㅎ 조회수에도 도움될 것 같아요! 예전에 너무 좋아서 연습하다가 너무 어려워서 팽한 건 안비밀ㅎㅎ
Olivia : 레슨 정말 좋네요....진짜 필요한 부분 연습할 것 페달까지 너무 감사합니다
임정민 : 입시곡 중 하난데 진짜 연습 하는데 안돼서 막막했는데 정말 도움이 많이 됐어요!! 너무 감사해요!!! 햇빛 영상도 정말 도움 많이 됐거든요ㅠㅜ 진짜 많이 배워갑니다❣ 혹시 슈만 소나타 op.22 no.2 1악장이랑 쇼팽 에튀드 op.25 no.11도 올려주실 수 있을까용?
Jiwon Kim : 7번과 더불어 깔끔하게
치기 어려운 쌍벽을 이루는 곡인것 같습니다
알찬 레슨 감사합니다
담엔 7번도 해주세용 ~~
舍岩鍼法acupuncturist : 교수님의 귀하고 소중한 렛슨
감사합니다
리듬페달과 바이브레이팅 페달을
사용할 프레이즈 가르침에 감사합니다
따뜻한 나눔의 시간 보내 주시니
요즘과 같은 힘든 시기에
힘이 됩니다 ♥️
고맙습니다 !!!
교수님의 가르침 기억하며
귀엽고 활기있게 이곡 연습할 수
있을거 같습니다 ~ !!!
최고십니다
배은혜 : 베토벤소나타3번! 열심히 연습했던 기억이 있는 곡이네요. 지금도 가끔씩 연주하는데 영상보며 더 곡을 이해하면서 연주하도록 해야겠어요. 레슨영상 매번 감사한 마음으로 보고있어요.
보리보리 : 제가 이 곡을 칠 일은 없을거같은데 선생님 피아노소리가 너무 좋아서 계속 보고있네요

Schumann: Sonata No.3 in F minor, Op.14 (Glemser)

An exciting and subtle performance from Glemser. For Schumann, the sonata was more of an exploratory narrative rather than an architecture -- his form is always organic, idiosyncratic. The third sonata is particularly hard to interpret as a coherent whole, as it is bursting at the seams with incredible ideas stacked one on top of the other in rapid succession: in the 1st + 4th movements lyrical melodies are pulled taut across madcap scales and arpeggios; the rhythms are obsessively dotted, in typical fashion; there's lots of hair-raising gear-shifting and scampering pianissimo passages that turn to mush if you seeks safety in the sustaining pedal. Glemser's performance is a triumph precisely because it manages to bring unity and clarity to such a bedazzlingly inventive work. It is a testament to the musical value of this seldom-played work that it was premiered five years after the composer’s death by Brahms, who loved it very much.

00:00 -- Mvt 1, Allegro brillante: Schumann places emphasis on the intermezzo-like transitions from one theme to another, elevating them to thematic status in Beethovenesque style. The development section, which begins with a false reprise [3:30] as memorable as it is deceptive, stresses some of the apparently trivial motivic material of the exposition.
07:52 -- Mvt 2, Scherzo -- Notice that opening of the Scherzo anticipates the "Clara" theme of the third movement. The movement features some fascinating contrapuntal textures [see the passage beginning at 12:08].
14:00 -- Mvt 3, Quasi Variazioni. A deeply moving set of variations built around the same Clara theme (the notes spell out CLARA in German) that Brahms used in his Schumann Variations (https://www.youtube.com/watch?v=sVLGC...), and which is *already present* in the first movement's dramatic LH opening statement. The theme as used here is strange in form -- a series of four-measure units arranged AABBCC, lacking the expected restatement at the end. In the four variations the theme is never found in its original twenty-four-bar form. Sometimes it is shortened: in Variation 1, the form becomes AABAA; in Variation 3, which is cast in binary form, the A theme is followed only by B. At other times, the theme is expanded: in Variation 2, the “expected” reprise (AA) is added at the end; in Variation 4, a two-measure version of A is followed by a six-measure version of B, after which a substantial coda is appended.
22:20 -- Mvt 4, Prestissimo possibile. This movement features wildly inventive textures [25:17], spikily humoresque-ish figuration, and the relentless superimposition of puzzling rhythms over the basic meter in an effort to destroy the listener’s sense of the bar line. The opening figuration is yet another veiled reference to the Clara theme, and the finale features some gloriously colourful writing.
Miguel Fontes Meira : 26:10 those staccatissimos <3
Gogo2 : 26:07 I love it!
Dávid Rehák : Robert Schumann:3.f-moll Zongoraszonáta Op.14
1.Allegro brilliante 00:00
2.Scherzo: Molto commodo 07:49
3.Quasi variazioni: Andantino de Clara Wieck 14:02
4.Prestissimo possibile 22:20
Bernd Glemser-zongora
Caleb Hu : 25:00
Ben Wittrock : Middle part of mvmt. no. 4 reminds me to the Intermezzo of "Faschingsschwank aus Wien" - fascinating!!
Christian Wouters : True genius how Schumann can transition from one rythmic pattern to a completely different one without losing cohesion of the whole movement.
Electric Bluecollar : From the interesting comment above: "hair-raising gear-shifting". I am no connaisseur, but I feel that the "gear-shifting" movements are what strikes me with Schumann. Am I wrong? Are there any other artists who display similar movements in their sonatas? Strange, I like Liszt for the opposite motives that make me love Schumann...
Jack Jackson : That is bad music, but it's only my meaning
Gabriel Rios : Horrible begining! Mr sokolov kick his ass!
땡모요정갓은비 : 22:20

... 

#소나타3

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